02129660707

Evde Uygulayabileceğiniz Genel Bir Hulahop Egzersiz Programı

 Öncelikle bulunduğunuz mekânda ısınmak adına 3 dakikalık bir yürüyüş yapın.

 Hulahopu kalça bölgenizin hizasında sabit tutmaya çalışacak şekilde 3 ila 5 dakika arası çevirin.

 Ayaklarınızı omuz genişliğinizde açın.

 Ayak parmaklarınızın hizası hafifçe sola doğru olsun.

 Hulahopu sol ayağınızın yanına yere koyun ve hulahopun tepesini sol elinizle tutun.

 Sağ ayağınızı sağa doğru kalça hizanıza kadar veya kaldırabildiğiniz kadar kaldırın.

 Bunu yaparken sol elinizle hulahopu sizden uzaklaşacak şekilde yuvarlayın.

 Aynı sırada sağ kolunuzu da yukarıya doğru uzatın.

 Bu egzersizi her iki taraf için de 12 kez uygulayın.

 Hulahopu kalça bölgenizin hizasında sabit tutmaya çalışacak şekilde 3 ila 5 dakika arası çevirin.

 

Egzersiz Hareketi (2)

 Ayaklarınızı omuz genişliğinizde açın.

 Ayak parmaklarınız ileri doğru baksın ve ellerinizle hulahopu direksiyon gibi tutun.

 Hulahop direksiyonunuzu sağa doğru çevirirken sağ ayağınızı da aynı yöne kaldırın. Hulahop direksiyonunuzu sola doğru çevirirken sağ ayağınızı da sol tarafa doğru kaldırın. Bir sağ, bir sol tekrar sayılacak şekilde; toplamda 12 kez bu hareketi uygulayın.

 Hulahopu kalça bölgenizin hizasında sabit tutmaya çalışacak şekilde 3 ila 5 dakika arası çevirin.

 

Egzersiz Hareketi (3)

 Ayaklarınızı omuz genişliğinizde açın.

 Ayak parmaklarınız ileri doğru baksın ve yine az önceki gibi ellerinizle hulahopu direksiyon gibi tutun.

 Ayak ve bacaklarınız sabit kalacak şekilde, vücudunuzu yavaş yavaş sola doğru döndürün. Bu sırada sağ kolunuzu göğsünüzün önünden geçirerek sağ elinizle hulahopun en soluna dokunmaya çalışın.

 Tüm bunları yaparken sağ ayağınızla parmak ucunuzda durursanız kalça bölgeniz de çalışacak.

 Aynı hareketi öbür tarafa da uygulayıp bu seti 12 kez tekrarlayın.

 Hulahopu kalça bölgenizin hizasında sabit tutmaya çalışacak şekilde 3 ila 5 dakika arası çevirin.

 Yüz üstü yere uzanın, bacaklarınızı 90 derecelik açıyla kaldırın.

 Hulahop sol elinizde olsun ve hulahopu öne doğru getirirken ayaklarınızı da ona doğru kaldırın.

 İkisini de aynı hızla aşağı indirin. Bu sırada sağ eliniz kafanızın altında olsun.

 Hulahopla ayağınızı birleştirmeye giderken karnınızı da çalıştırmak adına hafifçe mekik çekin.

 Unutmayın, ayaklarınızı yere tam değdirmek yerine birkaç santim yukarıda kalırsa daha fazla çalışmış olursunuz.

 Bu egzersizi bir seti sol el, bir seti sağ el hulahoplu olmak üzere iki setlik 12 tekrardan uygulayın.

 Bulunduğunuz mekanda rahatlamak adına 3 dakikalık bir yürüyüş yapın.

 Son olarak esneme hareketlerinizi yapın ve egzersizlerinizi sonlandırın.


bank
Sipariş Bilgi Hattı
02129660707

Adınızı ve Telefonunuzu bırakın, ilgili yetkililerimiz arayıp ürün hakkında bilgi versin siparişinizi alsın.

Manyetik Hulahop Hulahop Faydaları Yorumlar Sipariş
red honey